پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد
سرخط خبرها

عملکرد خوب سعید معروف و محمد موسوی در لیگ قهرمانان اروپا| کاستلانی:بازیکنان ایران جنگنده هستند

  • کد خبر: ۹۸۶۹۳
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
عملکرد خوب سعید معروف و محمد موسوی در لیگ قهرمانان اروپا| کاستلانی:بازیکنان ایران جنگنده هستند
سرمربی تیم والیبال فنرباغچه از بازیکنان ایرانی این تیم راضی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید معروف و محمد موسوی با تیم فنرباغچه در نبردی سنگین سه بر دو تیم کن فرانسه را شکست دادند. موسوی در این دیدار ۱۴امتیاز که شش امتیاز آن از دفاع بود را به دست آورد. او در قطر سرعتی عملکرد خوبی داشت و سهم معروف هم در این دیدار دو امتیاز بود.
دانیل کاستلانی سرمربی تیم فنرباغچه زمانی از بهترین آبشار زن‌های والیبال جهان بود و در آمریکای لاتین به لحاظ شهرت همپای دال زاتوبه حساب می‌آمد. او از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان پیش از الکنو نیز بود و برنامه خوبی هم ارائه داده بود.
دانیل که اکنون سرمربی فنرباغچه و مربی سعید معروف و موسوی است می‌گوید: این دو همانند دیگر بازیکنان ایرانی جنگنده و مبارزه جویانه بازی می‌کنند و ما از داشتن آن‌ها در تیم خود خوشحال هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->